Som flugorna på socker, som kärleken på film



Hej där, det var ett tag sen! Känner att jag inte haft någon ork till bloggen, så den har varit lite lidande på sistone, men förhoppningsvis så blir det ändring på det nu. Har inte alls gjort särskilt mycket, gamla vanliga liksom. Idag så har jag lekt med Izza, Josefin och Malin, vi kollade tv i timvis (var ju tre program på raken som jag bara var tvunget att se, någon som kan gissa vilka? svårt ens, Outsiders, DH och GCB) . Nu så är jag då hemma och lyssnar på Kent, ska snart lägga mig tror jag. Imorgon så hämtar jag förövrigt min kisse från Umeå, mys på hög nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!