We're reaching for divinity.

Hejsan!!!!! Josefin for hem för ett tag sen och jag har pallrat mitt lata arsel till sängen och ska snart klicka igång ett Buffy avsnitt eller två. Glömde förresten att nämna att jag ska och provjobba imorgon på Monaco, möjligtvis sommarjobb, fuck yeah! Så tror jag jobbar mellan 5 och 8 imorgon, fett soft. Med tanke på att jag inte har något sommarjobb alls annars så får alla ni hålla era tummar, tår, öron osv för att jag får jobbet. Fick nyss ett mail om att jag inte fått jobb på socialpsyket i Umeå så måste jag erkänna att jag har rejält med panik. Men nog från mig för ikväll, hörs imorgon. Förhoppningsvis. Ni vet hur bra jag är på att blogga. Sry i förhand. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!