1. En bild på mig + 10 fakta

1. Jag är extremt rädd för clowner. Fy åt hela satan.

2. Jag var kär i Simba då jag var liten. Typiskt mig att vara kär i ett lejon, jaja.

3. Jag älskar dans, speciellt balett. Har gått dans innan, men tvivlar att mina skruttiga leder klarar av det nu.

4. Jag sjunger verkligen så fruktansvärt dåligt, insåg hur hemskt det faktiskt är för typ en timme sen då jag stog och skrålade lite Lana Del Rey-låtar i duschen. Kom på mig själv med att dra en ton som jag rent grimaserade åt.

5. Jag bor i en liten etta @ Brännan, har varit inackorderad och bott hemifrån sen jag var 16. Har haft 2 läggor hitills, den jag bor i nu är min tredje.

6. Jag avskyr potatisgratäng. Med en passion.

7. Jag bor ensammen, men anser att min boyfriend Andreas är lite utav min halv-sambo.

8. Jag har en tendens att komma på elaka tankar om folk i huvudet, sen skäms jag för att jag är en sån hemsk människa.

... Kommer inte på två till, det får va. Godnattis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!