Tisdag.

Har haft en relativt ohändelserik dag idag. Har käkat med mor från Sävars egna lilla restaurang och pub (nya Allstar, hallååå?) , blev en kebabrulle för min del. Sen så åt jag väl möjligtvis upp resten av mammas mat också, man är väl inte den som är den. Har även varit ute på prommis, seriöst, visste jag inte bättre så skulle jag ha trott att stormen Sandy har dragit över Umeå. Fy vilket rusk. Såg förövrigt två vad som såg ut som 12-åringar som stod i ett gatuhörn och delade på en bärs och fumlade med en cigg. Man brukar väl säga att ungdomen är bortslösad på de unga. Haha, nä, men gud vad dom såg komiska ut. Nu så ska jag kolla lite tv och sen sova.


Kommentarer
Postat av: ▲ J0Z

sv: Tack, dom är helt underbara :) Va kul att du gillade bloggen <3

2012-10-31 @ 17:50:36
URL: http://bedeliciious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!