Can you feel it, feel my love.

 
Har lekt med Josefin idag/ikväll. Vi har lagat lite middag och pluggat. Eller ja, försökt plugga iallafall. För min egen del så gick det mindre bra, Photoshop laggar i vanlig ordning, blir så less att jag skulle kunna börja grina typ. Nåväl, ska ta och kolla lite serier nu och må gott tills det är läggdags. Har även skaffat mig ett mobilt bredband idag, så jag är glad ändååå. Annars så ska jag även rota igenom alla mina kläder imorgon, vem vet, det kanske dyker upp en liten bloppis? Who knows, hehe.
Ni får då ha det bra, peace and love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!