Har varit duktig idag.

 
Som rubriken lyder så har jag varit duktig idag. Har rivt ut vartenda klädesplagg jag äger och rensat igenom skiten. Vart en hel del kläder som blev kvar (Jag mena, hallå, man vet aldrig då det blir inne igen. Gav dock upp hoppet på vissa av mina tröjor och vissa shorts, insåg bittert att mina alldeles för stora, egensydda Spiderman-shorts nog aldrig kommer att bli en trend.) men även en hel del som ska kastas, några få klädesplagg hade jag även tänkt försöka sälja. Dock så känns en bloppis lite överkurs då dessa plagg inte är något som skymtats på Gina eller Bik Bok på ett väldigt långt tag. Nåväl. Är trött som ett djur nu och orkar egentligen inte med att göra något alls, trotts att jag tänkt dra ut på en intervall/powerwalk-tur. Får ta det imorgon helt enkelt. Ska nu måla mina naglar i någon sockersöt färg och sen lägga mig och se serier. Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!