It's not going to be easy, but it's going to be worth it.

Tjohallå! Har väl it gjort så mycket idag (men om ni nu nödvändigtvis vill veta så får man väl lov att skriva ändå/Ms_less) har kirrat drickbart till imorgon vilket innebär att jag nu i princip har druckit upp hela min lön. Känns bra. Med dricka upp den så antar jag att ni fattar vad jag menar, iallafall de coola kidsen :P . Nåja nu så ska jag vandra till Vitberget där det blir att powerwalka med Jossemos.
 
Ungefär hur jag tänker uti hela den där "dricka upp lönen" grejen. Hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!