Onsdag.

 
Idag så har jag varit på skolan i vanlig ordning, sen så bar det av ner till stan där jag solade och shoppade ett par nya svarta (vad annars?) jeans. Sen så for jag, Malin och Josse ner till e4an där det var inack-middag. Det bjöds på tacos och en liten goodiebag, sen så träffade jag även på Janina där, ytterst trevligt. Efter det så var jag en sväng på ICA med Malin och inhandlade en massa god frukt, vilket resulterade i min mumsiga fruktsallad som jag sitter och trycker nu med ett stort glas proviva. Var inte så kreativ, slängde bara i en massa äpple, blåbär och jordgubbar, men fasiken så gott det är. Ett plus i kanten är ju att jag gjorde lite för mycket, så det räcker till frukost imorgon också, hihi.
 
Resten av kvällen lär spenderas framför datorn, funderar även på att hoppa in i duschen en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!