Vi är berusade av kärleken och vinet.

524280_338562959558187_1925973961_n_large
 
Tjabba amigos! Denna bloggen är ju sannerligen dödare än dödast, men vad gör man då man har en Andreas här att mysa med, blir inte så mycket tid över att blogga då (vad jag har för ursäkt då han inte är här tycker jag att vi inte går in på) . Nåja, idag så har jag mått knas hela dagen, har haft jättejätteont i magen och tror dessutom att jag håller på att få urinvägsinfektion, så jag kröjmade och for hem från skolan. Soft. Vi drog oss då till Malin vid sju, vart på tok för uttråkade hemma, + så bjöd hon på gofika, hihi. Var mycket gott, tackar för det Mallan! Nu så ska jag väl ta och dra mig (och min pojkvän) mot sängen, man måste ju få sin skönhetssömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!