partiell/sektoriell heterokromi

Halloj! Börjar min bloggkarriär tillbaka här på blogg.se med att ordbajsa om något jag lyckades googla fram. Har alltid haft en jätte konstig färg på mina ögon. Dom är som blå längst ut, sen en grön ring runt pupillen och några bruna och ljusljus-blå fläckar här och där. Har väll alltid trott att det bara var någon cp-färg, men tydligen så heter det partiell/sektoriell heterokromi. Full heterokromi är då ett öga är typ blått och det andra är brunt eller grönt. Det är ju helt ofarligt, men känns ju som lite coolt på ett sätt. Det känns mer speciellt, om man så säger. Man är liksom ensammen om sin ögonfärg, haha. Nåja, nu så ska jag ta och käka lite frulle, och sen städa. Pojkvännen kommer ju hit idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!